Hyper-gepersonaliseerde marketing is niet te automatiseren!

De Mailingman werd in 1991 opgericht en is ondertussen, na ruim 25 jaar, uitgegroeid tot een bedrijf met 24 werknemers en een klantenbestand van meer dan 2.000 ondernemingen. En zoals bij wel meer bedrijven die het spreekwoordelijke zolderkamertje ontgroeien het geval is, was er op een bepaald moment nood aan één geïntegreerd systeem voor het beheer van offertes, productie en facturatie. Er was echter één hinderpaal: het bedrijf uit Kortrijk is gespecialiseerd in ondersteuning voor hyper-gepersonaliseerde marketingcampagnes. Zoiets vereist uiterst flexibele werkprocessen, met ingewikkelde parameters voor zeer complexe opdrachten. En dat valt nauwelijks te automatiseren. Of toch ...?

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.